Inauteriak Abusu Ikastolan

2023/02/13

Ostiralean, otsailaren 17an 2023ko inauteriak ospatuko ditugu Ikastolan.

Hemen duzue egitaraua, hala ere, ohar batzuk egun berezi honetaz denok disfrutatu dezagun:

• Kalejira, auzoko eskola publikoarekin batera egingo dugu: Ikastolatik hasiko da eta biribilgunean gurekin elkartuko dira eskolakoak.
  • Kalejiran HH4urtetik gorako ikasleek hartuko dute parte.
  • Ikasleen martxa ez oztopatzeko eskatzen dizuegu eta baita, ezer ez erostea dinamika ez apurtzeko.
  • Gogoratu egun horretan goizeko jardunaldia izango dugula, beraz, jardunaldia 14'30etan bukatuko da.
  • Eguraldiaren arabera aldaketak egon daitezke egitarauan.
  • Ordutegiak orientatiboak dira.
  • Arratsaldean ematen diren eskolaz kanpoko ekintzak ez dira egongo.
Irudia

Azken albisteak

2024-03-18
Arikala, Euskaltzaindiak, Mondragon Unibertsitatea eta Ikastolen Elkartea bultzatutako egitasmoa da. Hiru erakundeek arazo larri batez jabetu dira: ikasleen artean euskararen erabileraren apaltze nabaria gertatzen ari da.
2024-03-15
Pasadan asteazkenean, martxoak 13, hamaika ikasle lotu ziren ikastolako sarreran goizeko 8:20etan Guk korrika, zuk, zergatik ez? proiektuari hasiera emateko.
2024-03-15
Abusu Ikastolan gure proiektua etengabe hobetzeko egunero lan egiten dugu.
2024-02-14
Urtarrilaren 9an, ostirala, itxura erabat desberdinarekin esnatu zen Ikastola: Kolore biziak, arropa ez ohikoak, itxura aldatuak… inauteri eguna zen eta ikasle zein irakasleek serio-serio hartu zuten eginkizuna.